Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Δράκεια
LINK TO ENGLISH PAGE

Διάρκεια: 1 ώρα
Υψόμετρο: από 480 μ. (Δράκεια) σε 560 μ. (Άγιος Λαυρέντιος)
Συνολική ανάβαση: 125 μ.  Συνολική κατάβαση: 57 μ.
Σήμανση: κόκκινα σημάδια
Πόσιμο νερό στη διαδρομή: όχι
Κατεβάστε ίχνος GPS:  από το Wikiloc   από το Everytrail

Aυτός είναι ένας ευχάριστος περίπατος μιας ώρας που γίνεται κυρίως σε αγροτικό δρόμο μέσα σε δάσος. Στη Δράκεια φτάνουμε περπατώντας από Πορταριά, Χάνια και μέσω Ανεμούτσας από Βόλο ή Αγριά. Από τον Άγιο Λαυρέντιο μπορούμε να συνεχίσουμε βαδίζοντας προς Αγριά, Άγιο Βλάσιο, Άγιο Γεώργιο, Χάνια και Κισσό.
           Ξεκινώντας από την κάτω πλατεία της Δράκειας, παίρνουμε το φαρδύ καλντερίμι που ανηφορίζει δίπλα στη βρύση. Μόλις συναντούμε την άσφαλτο, το καλντερίμι κάνει δεξιά στροφή και συνεχίζει να ανηφορίζει δεξιά από το κοινοτικό γραφείο. Ανηφορίζοντας συνεχώς, βγαίνουμε σε τσιμεντόδρομο, τον οποίο θα ακολουθήσουμε προς τα δεξιά (ανατολικά). Στο σημείο αυτό, είμαστε αμέσως κάτω από την δεύτερη (άνω) πλατεία του χωριού με την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, την οποία αξίζει να επισκεφθούμε ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια.
Δράκεια
          Βαδίζοντας στον τσιμεντόδρομο βγαίνουμε από το χωριό και φθάνουμε στο εκκλησάκι της Αγίας Τριάδος. Από κάτω είναι γήπεδο ποδοσφαίρου. Εδώ στρίβουμε αριστερά και ανηφορίζουμε σε χωματόδρομο, μέχρι που βγαίνουμε στην άσφαλτο Δράκειας-Χανίων. Κατηφορίζουμε στην άσφαλτο, που παρακάτω κάνει απότομη δεξιά στροφή. Λίγο μετά τη στροφή αυτή παίρνουμε χωματόδρομο στα αριστερά, και μετά από εκατό μέτρα περνάμε ένα ρέμα. Βαδίζοντας στην αριστερή πλευρά της ρεματιάς, έχουμε θαυμάσια θέα προς τη Δράκεια απέναντι.
Η Δράκεια από τον χωματόδρομο
        Μετά από κάμποση πορεία συναντούμε διχάλα, όπου παίρνουμε τον αριστερό δρόμο που ανηφορίζει. Σε λίγα μέτρα ο δρόμος περνά αυλάκι νερού και στη δεξιά του πλευρά διατηρείται λίγο καλντερίμι. Κατόπιν σε διασταύρωση τριών χωματόδρομων παίρνουμε τον μεσαίο που ανηφορίζει. Από πάνω μας αριστερά είναι η πλατεία Χατζίνη, ένα μπαλκόνι με υπέροχη θέα στον ορίζοντα.
Πλατεία Χατζίνη

Από εδώ βαδίζουμε πλέον σε καλντερίμι και συναντούμε τα πρώτα σπίτια του Αγίου Λαυρεντίου. Ακολουθώντας ευθεία ομαλά το καλντερίμι, φθάνουμε μετά από λίγο στην επάνω πλευρά της πλατείας.